وبلاگ تحقیقاتی متالورژی

آنالیز فلزات و بخصوص استنلس استیل

وبلاگ تحقیقاتی متالورژی

آنالیز فلزات و بخصوص استنلس استیل

وبلاگ تحقیقاتی متالورژی

در این بلاگ مطالب ارزشمند زیادی در رابطه با انواع ورق استیل در سری 300 که به ورق استیل نگیر و ورق استیل سری 400 که به ورق استیل بگیر معروف هستند را به علاقه مندان این صعنت ارایه میدهد.

 

 

 

فولاد زنگ نزن هندی که تحت فشار اقتصادی شدیدی قرار گرفته اند ، به دنبال اعمال عوارض جانبی برای واردات فولاد ضد زنگ از اندونزی و چین هستند .
واردات فولاد ضد زنگ در چهار ماهه اول سال مالی 2017 حدود 177 درصد بیشتر از مدت مشابه سال قبل بوده است.
یکی از تولیدکنندگان فولاد ضد زنگ مستقر در هاریانا ، می گوید : "ما در این مورد با دولت صحبت کردیم و امروز به شرایطی رسیده است که ما باید ظرفیت های خود را کاهش دهیم زیرا تجارت سودآور نیست." 
هفته گذشته اکانت توییتر رسمی جیندال ضد زنگ NSE 3.92 the این موضوع را در توییتر اعلام کردند.
" فقط در 4 ماه گذشته ، شاهد افزایش 177 درصدی واردات فولاد ضد زنگ از چین و اندونزی هستیم. ابی هودای جیندال ، مدیر عامل جیندال استنلس ، در توییتر خود گفت: با تعلیق مالیات ضد یارانه ای ، ما از ماموریت "تولید در هند" سرپیچی می کنیم.
انجمن نورد های سرد فولادی ضد زنگ هند با ارسال نامه ای به وزارت دارایی درخواست وضع فوری عوارض جانبی (CVD) بر واردات از اندونزی و چین را کرده است.
"در بودجه اتحادیه ، CVD چین تا 30 سپتامبر 2021 متوقف شد و CVD اندونزی به طور کل لغو شد ، که یک شکست بزرگ برای تولید کنندگان استنلس استیل هند محسوب می شود."
طبق داده ها ، از میانگین ماهانه 34،105 میلیون تن (MT) در سالهای 2020-2021 ، میانگین آوریل-ژوئیه 60،214 میلیون تن و تنها در جولای 2021 ، 77،337 میلیون تن (MT) است.

این صنعت می گوید: "با توجه به اینکه صنعت هنوز در حال بهبود شرایط بعد از Covid-19 است ، اگر CVD فوراً اعمال نشود ، اعضای MSME ما قادر به فعالیت بیشتر نخواهند بود و ممکن است به طور کل تعطیل شوند."
با این حال ، برخی از صنایع مصرف کننده از عدم دسترسی به برخی محصولات فولادی ضد زنگ به عنوان یکی از دلایل اصلی واردات یاد کرده اند.
"حدود 4-5 درصد مواد اولیه مورد نیاز صنعت، فولاد ضد زنگ است و ما به فولاد تولیدی خود نیاز داریم که این میزان در هند موجود نیست یا حداقل به قیمتی که ما می خواهیم موجود نیست. این می تواند یکی از دلایل جهش واردات باشد.

 

 

 

فولاد ضد زنگ در ساخت و ساز ، کارد و چنگال و لوازم آشپزخانه ، خودرو و صنعت تولید برق مورد استفاده قرار می گیرد.
یک کارشناس ارشد اقتصادی در هند می گوید: "حذف CVD ممکن است یک شکست برای بازیکنان داخلی باشد ، اما به گفته ما ، این یک زمینه مساوی ایجاد می کند که در آن به محصولات بیشتری با قیمت بسیار ارزان تر دسترسی پیدا می کنیم."
ظرفیت فولاد ضد زنگ هند سالانه بیش از 5 میلیون تن است. بخش MSME تقریباً یک سوم یا 1.4 میلیون تن به ظرفیت فولاد ضد زنگ کمک می کند.


بقیه ظرفیت جیندال استنلس با 1.9 میلیون تن ، 340.000 تن از فولاد ، زیرمجموعه 100٪ SAIL  است ، در حالی که 1.45 میلیون تن از چند تولید کننده خصوصی مانند BRG ، Rimjhim ، Shah Alloys و Valley Iron تهیه می شود.
برای مشاهده آخرین اخبار های مربوط به صنعت ورق استیل می توانید از وبسایت فلز کالا بازدید کنید.
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی