وبلاگ تحقیقاتی متالورژی

آنالیز فلزات و بخصوص استنلس استیل

وبلاگ تحقیقاتی متالورژی

آنالیز فلزات و بخصوص استنلس استیل

وبلاگ تحقیقاتی متالورژی

در این بلاگ مطالب ارزشمند زیادی در رابطه با انواع ورق استیل در سری 300 که به ورق استیل نگیر و ورق استیل سری 400 که به ورق استیل بگیر معروف هستند را به علاقه مندان این صعنت ارایه میدهد.

۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

 


 SSAB ، LKAB  و Vattenfall با راه اندازی کارخانه آزمایشی بی نظیر جهانی HYBRIT برای تولید آهن اسفنجی گامی قاطع در جهت ساخت فولاد بدون نیاز به مواد فسیلی برمی دارند

 

در کارخانه ، HYBRIT  آزمایشاتی را در چندین مرحله استفاده از هیدروژن در کاهش مستقیم سنگ آهن انجام می دهندهیدروژن در نیروگاه آزمایشی با الکترولیز آب با برق فسیلی تولید خواهد شدچارچوب HYBRIT همچنین شامل یک تلاش گسترده برای جایگزینی سوخت فسیلی با سوخت های زیستی در یکی از کارخانه های موجود گندله LKAB در مالبرگ در یک دوره آزمایشی تا سال 2021 است. در Svartöberget در Luleå ، نزدیک کارخانه آزمایشی این پروسه در حال انجام است.

 

 

 

ابتکار HYBRIT توانایی کاهش انتشار دی اکسیدکربن 10٪ در سوئد و 7٪ فنلاند و همچنین کمک به کاهش انتشار صنعت فولاد در اروپا و جهان را داردبا استفاده از HYBRIT ،  SSAB ،  LKAB و Vattenfall ایجاد یک زنجیره ارزش کاملا فسیلی از معدن تا فولاد پایان یافته و معرفی یک فناوری کاملاً جدید با استفاده از هیدروژن بدون فسیل به جای زغال سنگ و کک برای کاهش اکسیژن موجود در سنگ آهن است.

برای اطلاع از آخرین اخبار مربوط به قیمت ورق استیل می توانید از وبسایت گروه فلز بازدید کنید و با توجه به درخواست خود با کارشناسان بخش فروش تماس گرفته و جویای قیمت مورد نیاز خود باشید.

 

 


کارشناسان متالورژی در تیم گروه فلز آماده پاسخگویی و ارائه مشاورات لازم به صنعت کشور عزیزمون ایران هستند. می توانید از طریق شماره تماس های درج شده در وبسایت گروه فلز یا از طریق سایر راه های ارتباطی در تماس باشید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ شهریور ۹۹ ، ۰۹:۴۶
مهدی باقرآبادی