وبلاگ تحقیقاتی متالورژی

آنالیز فلزات و بخصوص استنلس استیل

وبلاگ تحقیقاتی متالورژی

آنالیز فلزات و بخصوص استنلس استیل

وبلاگ تحقیقاتی متالورژی

در این بلاگ مطالب ارزشمند زیادی در رابطه با انواع ورق استیل در سری 300 که به ورق استیل نگیر و ورق استیل سری 400 که به ورق استیل بگیر معروف هستند را به علاقه مندان این صعنت ارایه میدهد.

۱ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

 

 Stadler و Azienda Transporti Milanesi SpA (ATM) توافق نامه مهمی را برای تأمین حداکثر 80 دستگاه تراموا TRAMLINK برای شهر میلان امضا کردنداین توافق نامه دارای دوره زمانی 6 سال و حجم سفارش آن 172.6 میلیون یورو استدر بازه کنونی ، ATM  سفارش اولیه 30 وسیله نقلیه را انجام داده است

80  تراموا دو طرفه TRAMLINK برای خدمات شهری و بین شهری استفاده خواهد شدهدف این است که به تدریج جایگزین موجودی قدیمی انبار شود و همچنین در گستره حمل و نقل نیز وسعت یابد. پویایی عالی و همچنین ایمنی و راحتی بالا تجربه سفر را برای مسافران بهبود می بخشد.

TRAMLINK  از سه بدنه اتومبیل استیل ضد زنگ دوبلکس تشکیل شده است که در برابر خوردگی بسیار مقاوم بوده و ضمن حفظ مقاومت سازه ، وزن را کاهش می دهداین وسیله نقلیه با طول حدود 25 متر کاملاً در ترافیک جاده ای پایتخت لومباردی جای می گیردعلاوه بر این ، سه باگی ابتکاری عملکرد روان تراموا را در منحنی های شعاع بسیار تنگ معمولی میلان بهبود می بخشنداین باعث کاهش قابل توجه سر و صدا به ، و در نتیجه مزایای مسافران و ساکنان محلی می شود.

 

 

درباره استدلر :


دفتر مرکزی شرکت ساخت وسایل نقلیه ریلی ، استادلر ، در Bussnang در سوئیس شرقی واقع شده است. در سال 1942 تاسیس شد و دارای حدود 11000 نیروی کار مستقر در تولیدات مختلف و بیش از 40 مکان خدماتی است. Stadler طیف گسترده ای از محصولات را در بخشهای حمل و نقل سنگین و شهری ارائه می دهد: قطارهای سریع السیر ، قطارهای بین شهری ، قطارهای ریلی سنگین منطقه ای و شهری ، قطارهای زیرزمینی ، قطارهای تراموا . استدلر همچنین لوکوموتیو های خط اصلی ، لوکوموتیو شنت و کالسکه های مسافری از جمله قدرتمندترین لوکوموتیو دیزلی-برقی در اروپا را تولید می کند. این بزرگترین تولید کننده جهان در صنعت وسایل نقلیه ریلی رک و پینینگ است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مهر ۹۹ ، ۱۲:۳۰
مهدی باقرآبادی