وبلاگ تحقیقاتی متالورژی

آنالیز فلزات و بخصوص استنلس استیل

وبلاگ تحقیقاتی متالورژی

آنالیز فلزات و بخصوص استنلس استیل

وبلاگ تحقیقاتی متالورژی

در این بلاگ مطالب ارزشمند زیادی در رابطه با انواع ورق استیل در سری 300 که به ورق استیل نگیر و ورق استیل سری 400 که به ورق استیل بگیر معروف هستند را به علاقه مندان این صعنت ارایه میدهد.

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

 

 

 

یک سایت فولادی در جنوب ایتالیا که توسط شرکت مبارز Irva اداره می شود ، متهم شده است که باعث ایجاد هزاران مرگ مرتبط با انتشار مواد سمی شده است.


ساکنان منطقه شکایت دارند که آلودگی هوا باعث از بین رفتن بسیاری از افراد مسن و کودکان می شود.

محله Tamburi در مرکز یک پرونده حقوقی بزرگ قرار داردکارشناسانی که دادستان ها به آنها استناد کرده اند گفته اند که حدود 7 هزار و 500 نفر طی هفت سال در این منطقه بر اثر بیماری های مرتبط با انتشار سم کشته شده اند.

ساکنان اینجا بخصوص در به اصطلاح "روزهای باد" تحت قانون منع رفت و آمد زندگی می کننداین زمانی است که باد خیلی شدید است و خطر انتشار گازهای گلخانه ای از کارخانه بیشتر است.

در این روزها مدارس نیز زودتر تعطیل می شوند.

محله Tamburi فقط چند متر با کارخانه فاصله دارددر اینجا ، سرطان در بین کودکان 50 درصد بیشتر از سایر مناطق کشور است.

آیا کاری برای حل بحران انجام می شود؟

ژانویه گذشته ، دادگاه حقوق بشر اروپا ایتالیا را به دلیل کوتاهی در محافظت از شهروندانش محکوم کرد.

 

به دنبال پیشنهاد شکست خورده توسط غول فولاد ArcelorMittal ، این مورد دوباره مورد بررسی قرار گرفته است.این شرکت یک بار پیشنهاداتی را در رابطه با اصلاح شرایط شرکت عنوان کرده بود. ولی پس از اینکه به نتیجه ای نرسید این غول فولاد اروپا تصمیم به خروج از لیست مشتریان این شرکت ایتالیایی گرفت.

خارج شدن ArcelorMittal از خرید شرکت فولاد ایتالیایی که در تلاش است ، مسئله آلودگی محیط زیست را به طور معلق در آورد یک مساله بسیار مهم در آینده این شرکت است. آنها به این شرکت ایتالیایی فرصت داده اند تا در زمان مشخص تعیین شده مشکلات گازهای گلخانه ای را حل کند.

به گروه یک دوره مصونیت قانونی داده شد تا کارخانه را به استانداردهای زیست محیطی برساند.

برای مطالعه آخرین اخبار مربوط به استیل در دنیا می توانید با ما همراه باشید همچنین برای اطلاع از آخرین قیمت ورق استیل در ایران می توانید از این وبسایت بازدید بفرمائید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آبان ۹۹ ، ۱۰:۲۲
مهدی باقرآبادی

 


انجمن بین المللی مولیبدن (IMOA) نشان می دهد که تولید جهانی مولیبدن در مقایسه با سه ماهه قبلی سال 2020 و سه ماهه مشابه 2019 با 3 درصد افزایش به 148.2 میلی لیتر رسیده است

 

استفاده جهانی از مولیبدن نیز در مقایسه با سه ماهه قبلی 3٪ افزایش یافت و به 126.9 میلی لیتر رسید ، اما در مقایسه با سه ماهه مشابه سال قبل 14٪ کاهش داشت.

 

آمریکای جنوبی با 49.4 میلی لیتر بزرگترین تولید کننده مولیبدن شد و از چین که با 47.2 میلی لیتر دومین تولید کننده بزرگ بود ، پیشی گرفتمیزان تولید در آمریکای شمالی با 7 درصد کاهش ، بیشترین درصد کاهش به 36.8 میلی گرم رسیده استسایر مناطق رشد قابل توجهی در تولید به 14.8 میلی لیتر داشتند که نسبت به سه ماهه قبل 26 درصد افزایش داشت.

 

 

 

چین با 58.9 میلی لیتر بزرگترین مصرف کننده مولیبدن باقی مانده است که 46 درصد رشد نسبت به سه ماهه قبل دارد ، در مقایسه با سه ماهه مشابه سال قبل 7 درصد رشد داشته استاروپا با 26.4 میلی گرم دومین کاربر بزرگ باقی مانده استژاپن همچنان با مصرف 10.2 میلی لیتر بیشتر از ایالات متحده مصرف کننده مولیبدن استایالات متحده از 9.5 میلی لیتر استفاده کرده است که در مقایسه با سه ماهه قبل 25٪ کاهش نشان می دهدسایر کشورها از 18.6 میلی لیتر استفاده کردند که در مقایسه با سه ماهه قبل 17 درصد افت داشته است.

آخرین اخبار بازار های مرتبط با استیل در صنعت دنیا را می توانید در وبسایت ما ببینید.

 

جهت سفارش محصولات خود از طریق راه های ارتباطی می توانید با ما در ارتباط باشید . ما برای رفع نیازهای صنعتی شما هر لحظه آماده فعالیت هستیم.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در رابطه با قیمت ورق استیل بدانید می توانید از این وبسایت بازدید کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ آبان ۹۹ ، ۱۱:۲۵
مهدی باقرآبادی