وبلاگ تحقیقاتی متالورژی

آنالیز فلزات و بخصوص استنلس استیل

وبلاگ تحقیقاتی متالورژی

آنالیز فلزات و بخصوص استنلس استیل

وبلاگ تحقیقاتی متالورژی

در این بلاگ مطالب ارزشمند زیادی در رابطه با انواع ورق استیل در سری 300 که به ورق استیل نگیر و ورق استیل سری 400 که به ورق استیل بگیر معروف هستند را به علاقه مندان این صعنت ارایه میدهد.

قابلیت جوش پذیری گرید 9 تیتانیوم

شنبه, ۳ مهر ۱۴۰۰، ۰۲:۳۸ ب.ظ

 

 

آلیاژ تیتانیوم گرید 9 حاوی 3٪ آلومینیوم و 2.5٪ وانادیوم است ، مواد آلیاژی کمتری نسبت به درجه 5 که معمولا رایج تر است دارد(6٪ آلومینیوم و 4٪ وانادیوم). گرید 9 تیتانیوم، که با عنوان Ti-3-2.5  نیز نامیده می شود ، مقاومت بیشتری در برابر خوردگی و استحکام مکانیکی بهتری ارائه می دهد و اکنون به طور معمول در برنامه های متنوع مانند لوله های هیدرولیک هواپیما و بدنه دوچرخه های حرفه ای استفاده می شود.
جوش پذیری Ti-3-2.5 خوب است به شرط اینکه اقدامات احتیاطی لازم انجام شود. با توجه به واکنش پذیری طبیعی تیتانیوم و آلیاژهای آن ، محافظ گاز بی اثر باید روی OD و ID لوله ها قرار گیرد و هنگام جوشکاری ورق و صفحه از این حفاظت اطمینان حاصل شود.

 

 

 

Huntingdon Fusion Techniques HFT®  دارای محصولاتی است که به طور خاص برای فراهم کردن گاز خنثی جهت محافظت از جوش طراحی شده است. HFT® طیف وسیعی از سیستم های پاکسازی لوله و تیوب ، از جمله QuickPurge® و PurgElite® همراه با Weld Purge Plugs ™ را برای پاکسازی قسمت های داخلی لوله ، که می تواند تمام قطر لوله و تیوب بین 13 میلی متر و 2235 میلی متر (تا 88 ″)را پاکسازی کند، تولید می کند.
سیستم های حفاظتی اضافی برای قسمتهای بالای جوشهای لوله ای و مسطح توسط Argweld Weld Trailing Shields®  ارائه شده است.
جهت اطلاع از آخرین اخبار صنعت دنیا میتوانید از وبسایت توان فلز بازدید بفرمایید. تیم توان فلز ، واردات و عرضه کننده مستقیم ورق استیل از برترین برندهای دنیا می باشد. شما عزیزان میتوانید از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان بخش فروش یا مهندسی تماس گرفته و در رابطه با انتخاب گرید مناسب برای محیط کاری خود مشورت رایگان دریافت کنید.
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی