وبلاگ تحقیقاتی متالورژی

آنالیز فلزات و بخصوص استنلس استیل

وبلاگ تحقیقاتی متالورژی

آنالیز فلزات و بخصوص استنلس استیل

وبلاگ تحقیقاتی متالورژی

در این بلاگ مطالب ارزشمند زیادی در رابطه با انواع ورق استیل در سری 300 که به ورق استیل نگیر و ورق استیل سری 400 که به ورق استیل بگیر معروف هستند را به علاقه مندان این صعنت ارایه میدهد.

 

ASMتأییدیه پودر تیتانیوم با خلوص بالا از HANA AMT ، یک گروه چاپ سه بعدی کره ای دریافت کرده است. HANA AMT با استفاده از تجزیه و تحلیل دقیق 20 کیلوگرم پودر تیتانیوم ، خلوص 99.918٪ را تأیید کرد. 
 
سنجش پودر فلز تیتانیوم از 75 کیلوگرم تولید شده در کارخانه آزمایشی فلزاسیون ASM طی ژانویه 2021 انجام شد. ASM و HANA AMT به دلیل پیشرفت مذاکرات برای دستیابی به توافق اولیه 1500 تن در سال برای پودر فلز تیتانیوم ، توافق نامه عدم افشای قرارداد را امضا کردند.
این قرارداد در حالی امضا شده که درصد خلوص محاسبه شده به مراتب پایین تر از این مقدار بوده و این یک رکورد محسوب میشود. در صد بالای تیتانیوم می تواند برای بسیاری از صنایع مانند صنعت استیل(فرم ورق استیل) مفید و موثر باشد.
 
 
 
آخرین اخبار در صنعت استیل را میتوانید از وبسایت فلزکالا ببینید. همچنین برای استعلام از آخرین قیمت ورق استیل از طریق راه های ارتباطی میتوانید تماس گرفته و ثبت سفارش نمایید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی