وبلاگ تحقیقاتی متالورژی

آنالیز فلزات و بخصوص استنلس استیل

وبلاگ تحقیقاتی متالورژی

آنالیز فلزات و بخصوص استنلس استیل

وبلاگ تحقیقاتی متالورژی

در این بلاگ مطالب ارزشمند زیادی در رابطه با انواع ورق استیل در سری 300 که به ورق استیل نگیر و ورق استیل سری 400 که به ورق استیل بگیر معروف هستند را به علاقه مندان این صعنت ارایه میدهد.

TWI و Langley از پروژه Adv-Flow پشتیبانی میکنند

پنجشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۵۰ ق.ظ

 

 

"توسعه محاسبه کننده های جریان انبوه کوریولیس پیشرفته ، بسیار مقاوم در برابر خوردگی" (Adv-Flow) یک پروژه تحقیقاتی ابتکاری است که توسط Innovate UK ، به رهبری KROHNE Limited ، با TWI و آلیاژهای لانگلی پشتیبانی می شوداین پروژه پیشرفتهای تولید کنتورهای جرمی کوریولیس با اندازه بزرگ را برای دستیابی به شرایط عملیاتی مورد بررسی قرار خواهد داداین پروژه بر توسعه یک مسیر تولید مناسب برای تولید متر جریان از فولاد ضد زنگ فوق العاده دوبلکس متمرکز خواهد بود

فلومترهای پیشرفته کوریولیس KROHNE با مجموع فروش سالانه 18000 ، جهانی شناخته شده اندمحصولات با اندازه بزرگ که این پروژه هدف قرار داده است به ویژه برای بازارهای نفت و گاز و مواد شیمیایی مناسب استتقاضای فزاینده برای بهره برداری در بخشهای سخت گیر و چالش انگیز فرصتی را برای توسعه خطوط تولید جدید مبتنی بر مواد پیشرفته ایجاد کرده استبه منظور تأمین این نیاز تجاری ، چالشهای فنی مرتبط با تولید محصولات با استفاده از مواد بسیار مقاوم در برابر خوردگی از جمله فولادهای ضد زنگ دوبلکس ، دوبلکس فوق العاده و دوبلکس هایپر دوپلکس مورد نیاز است.

 

TWI فعالیتهای مربوط به عملیات حرارتی ، لحیم کاری خلا و خصوصیات را با استفاده از امکانات لحیم کاری خلا large بزرگ خود در کمبریج هدایت خواهد کرد.

آلیاژهای لانگلی تخصص ساخت و ساخت فولادهای ضد زنگ فوق العاده دوبلکس را فراهم می کند.

برای مطالعه بیشتر مقالات و اخبار در رابطه با ورق استیل می توانید از وبسایت فلز کالا بازدید کنید. همچنین جهت استعلام از قیمت ورق استیل و خرید ورق استیل می توانید از طریق تماس با در ارتباط باشید و ورق مورد نیاز خود را تامین کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی